Pytania i odpowiedzi

1.Ile kosztuje wysyłka?

  • Kurier 24h - po przedpłacie na konto – 8zł
  • Kurier 24h - płatność za paczkę u kuriera przy odbiorze – 18zł
  • Odbiór osobisty - 0zł

Za wysyłkę płacisz tylko raz, niezależnie od ilości sztuk w paczce.
Opcję dostawy i płatności wybierasz po dodaniu produktów do koszyka oraz przejściu do karty dostawy i płatności.

2. Jak długo czeka się na paczkę ?

Wszystkie paczki wysyłane kurierem 24h, zatem z reguły są u Klienta w ciągu 24h. Wszystkie produkty mamy na miejscu zatem czas przygotowania paczki to przeważnie 24-48h.W przypadku bardzo dużej ilości zamówień może przedłużyć się do 7 dni.

3. Jak znaleźć etui do mojego telefonu? 

Są 3 opcje:

  • wybierz opcję ,,WYBIERZ MARKĘ” w lewym górnym rogu a pojawią Ci się wszystkie etui dostępne do danej marki telefonu np. do Samsunga, następnie wybierz produkt który Ci się spodobał i w karcie produktu wybierz konkretny model Twojego telefonu.
  • Wejdź w opcje ,,ETUI ” a następnie następnie wybierz produkt, który Ci się spodobał i w karcie produktu wybierz konkretny model Twojego telefonu. Jeżeli nie pojawił się Twój model napisz do nas poprzez ,,zapytaj o produkt”, maila lub wiadomość prywatną
    napisz do nas wiadomość prywatną na fb lub maila a my podeślemy Ci co konkretnie jest do Twojego telefonu

4. Jak składać zamówienia?

Wybierz interesując Cię produkt, w przypadku etui obok zdjęcia wybierz markę i model model telefonu do którego chcesz otrzymać produkt. Zdjęcie jest poglądowe, produkt będzie idealnie dopasowany do Twojego modelu – będzie w odpowiednim rozmiarze oraz będzie posiadał wszystkie niezbędne wycięcia. Dodaj produkt do koszyka. Po wybraniu wszystkich interesujących Cie produktów przejdź do koszyka ( na stronie w prawym górnym rogu) a następnie przejdź do wyboru opcji płatności i dostawy.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Proszę kliknij w linką potwierdzającego. Jest to niezwykle ważne zwłaszcza w przypadku wysyłki za pobraniem – brak takiego potwierdzenie może się przedłużyć czas wysyłki.

5. Etui na zdjęciu posiada inne wycięcia niż mój telefon a jest napisane, że to jest do mojego telefonu. Czy będzie pasować?

Tak - zdjęcie jest poglądowe, produkt będzie idealnie dopasowany do Twojego modelu – będzie w odpowiednim rozmiarze oraz będzie posiadał wszystkie niezbędne wycięcia.

 

6. Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

Tak , zakupiony towar możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, zgodnie z Prawami Konsumenta.
Pamiętaj aby odesłać towar wraz z paragonem i oświadczeniem odstąpienia od umowy. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

7. Ile mam czasu aby zapłacić za zamówienie ?

W przypadku wybrania wysyłki po przedpłacie oczekujemy na płatność 72h, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane a produkt cofnięty z rezerwacji. Jeżeli z jakiś względów płatność miałaby się przedłużyć prosimy o informacje:

mail: sklep@telefon4u.pl
fb: fb.com/Telefon4U

8. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, koszt wysyłki za granicę to 20zł. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt
mail: sklep@telefon4u.pl
fb: fb.com/Telefon4U

9. Po wybraniu modelu zamiast opcji Kup Teraz pojawia się opcja „POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI”

Jeżeli po wybraniu danego modelu telefonu zamiast opcji Kup Teraz pojawia Ci się opcja POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI napisz do nas poprzez opcję POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI lub ZAPYTAJ O PRODUKT, a my sprawdzimy dostępność tego produktu na naszych sklepach stacjonarnych :)

10. Co jeśli nie znalazłem tego czego szukałem?

Jeżeli nie znalazłeś tego, czego szukałeś, napisz do nas:
mail: sklep@telefon4u.pl
lub poprzez opcję dostępną przy każdym produkcie : ZAPYTAJ O PRODUKT lub POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI
Postaramy się go dla Ciebie zamówić :)

11. Czy macie sklep stacjonarny?

Tak, mamy kilka salonów w Krakowie :)
Jeżeli zależy Ci na konkretnym produkcie i chcesz mieć pewność, że będzie on dostępny w danym punkcie, napisz do nas w celu jego rezerwacji – mail:sklep@telefon4u.pl  fb: fb.com/Telefon4u


ZNAJDZIECIE NAS:

Galeria Krakowska
Pasaż Dworzec Główny
ul. Pawia 5A
(poziom -1, przy zejściu do szybkiego tramwaju, obok Krakowskich Wypieków)

godziny otwarcia
pn-sb - 9:00-22:00
nd- 10:00-21:00


Kaufland Kraków
ul. Bratysławska 4
Kraków

godziny otwarcia
pn-sb - 9:00-21:00
nd- 10:00-19:00


ul. Kalwaryjska 7
Kraków

godziny otwarcia
pn-pt - 8:00-22:00
sb- 9:00-17:00


Columbus
Bohaterów Września 82
31-620 Kraków

godziny otwarcia
pn-pt - 9:00-17:00

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl